آموزش و سلامت 13 خرداد 1403 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
استاندار هرمزگان:

اولویت دانشگاه علوم پزشکی رفع مشکلات بیمارستان تخصصی ابن سینا است

قلم ایده آل-مهدی دوستی، استاندار هرمزگان با همراهی غلامعلی جاودان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان با هدف رفع مشکلات و ارتقای کیفیت خدمات درمانی در حوزه روانپزشکی استان از بیمارستان ابن سینا، تنها بیمارستان تخصصی اعصاب و روان استان هرمزگان، بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و چالش‌های این مرکز درمانی قرار گرفت.

استاندار هرمزگان در این بازدید ضمن تاکید بر ارتقای کیفیت خدمات درمانی در حوزه روانپزشکی، اولویت دانشگاه علوم پزشکی را رفع مشکلات و کمبودهای بیمارستان ابن سینا و توجه بیشتر به نیازهای بیماران روانپزشکی و خانواده‌های آنان دانست.

در این بازدید گزارشی از وضعیت،مشکلات و نیازمندی‌های بیمارستان ابن سینا توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی ارائه و درخصوص نوسازی و بهسازی بخش های روانپزشکی، افزایش فضای فیزیکی با توجه به تعداد پذیرش بیماران، سیستم خنک کننده و تجهیزات سیستم سرمایشی بحث و گفتگو شد.

همچنین استاندار هرمزگان در خصوص تأمین مسکن اعضای هیأت علمی دانشگاه و صدور مجوز راه اندازی خیریه بیمارستان ابن سینا جهت کمک به بیماران نیازمند این بیمارستان قول مساعدت داد.

گفتنی است باهمراهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری، مدیرکل حوزه استاندار، رییس مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص)، رییس بیمارستان ابن سینا و جمعی از مسئولان استانی و مدیران دانشگاه، استاندار هرمزگان با بیماران، کادر درمان و پرسنل بیمارستان گفت‌وگو کرد و از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید به عمل آورد.

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *