آموزش و سلامت 02 تیر 1403 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد:

جذب ۳۰۰ معلم جدید در بشاگرد و جزایر هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و‌پرورش استان هرمزگان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی معلم خاص بشاگرد و جزایر استان هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم با مدیریت و اهتمام رئیس جمهور شهید، اتفاقات بی نظیری در حوزه آموزش و پرورش استان هرمزگان رقم خورد که اختصاص سهمیه جذب معلم ویژه بشاگرد و جزایر استان هرمزگان برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش کشور نمونه ای از این اقدامات است که مصداق عینی توجه و ارادت خاص شهید جمهور آیت الله رئیسی به مناطق محروم می باشد.

به گزارش قلم ایده آل؛وی ادامه داد: در این آزمون 3344 نفر از داوطلبان در 14  حوزه امتحانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که ازبین آنان ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است و نتایج آزمون یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی برای تصدی شغل آموزگاری دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت خواهند کرد.

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *