تاریخ انتشار: مرداد 25, 1404 - 10 ماه پیش
موضوع:‌ محیط زیست وگردشگری
شماره: 15454

نشست بررسی مرمت آثار تاریخی و توسعه گردشگری در بندر کوهستک برگزار شد

 نشستی با حضور عباس رئیسی، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، ولید ترکمانی رئیس شورای اسلامی بندر کوهستک و رئیس شورای شهرستان سیریک، با هدف بررسی راهکارهای توسعه گردشگری و مرمت آثار تاریخی این منطقه برگزار شد.