تاریخ انتشار: شهریور 20, 1404 - 10 ماه پیش
موضوع:‌ آموزش و سلامت
شماره: 16187

مدیریت تب دِنگی مستلزم همگرایی همه‌جانبه و اقدام هماهنگ ملی و محلی است

دومین جلسه کمیته تخصصی پشه آئدس با محوریت پیشگیری و کنترل بیماری تب دِنگی با حضور دکتر پژمان شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، معاونین دانشگاه، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس و سایر اعضای کمیته در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.