تاریخ انتشار: اردیبهشت 8, 1405 - 2 ماه پیش
موضوع:‌ آموزش و سلامت
شماره: 20551

آغازعملیات نصب و راه اندازی دستگاه رادیوتراپی ویژه بیماران سرطانی در استان هرمزگان

با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، عملیات نصب و راه اندازی دستگاه رادیوتراپی ویژه بیماران سرطانی در استان آغاز شد.