تاریخ انتشار: اردیبهشت 25, 1405 - 1 ماه پیش
موضوع:‌ آموزش و سلامت
شماره: 20748

سلامت، فصل رویش انسانیت و نماد جاودانه خدمت در هرمزگان

در آستانه هفته سلامت، دکتر پژمان شاهرخی، رئیس دانشگاه، با خیرمقدمی سرشار از مهر و احترام، این ایام پُر معنا را به همه حافظان جان، راویان آرامش و سفیران امید در نظام سلامت استان تبریک گفت و ضمن اشاره به نقش بی‌بدیل آن‌ها در روزهای سخت جنگ اخیر و حوادث گذشته، سلامت را گران‌بهاترین گوهر انسان و والاترین جلوه از ایمان، عشق و ایثار دانست.