تاریخ انتشار: اردیبهشت 25, 1405 - 1 ماه پیش
موضوع:‌ آموزش و سلامت
شماره: 20751

هفته سلامت در هرمزگان با شعار «سلامت پایدار با علم و اقتدار، ایران ماندگار» برگزار می‌شود

سخنگو و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به برگزاری هفته سلامت از ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه گفت: امسال به دلیل همزمانی با مناسبت‌هایی مانند هفته جمعیت، هفته اهدای عضو و هفته روابط عمومی، روزشمار هفته سلامت به صورت تلفیقی طراحی شده و دستگاه‌های اجرایی استان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی در اجرای برنامه‌های آن مشارکت دارند.