تاریخ انتشار: اردیبهشت 27, 1405 - 1 ماه پیش
موضوع:‌ آموزش و سلامت
شماره: 20816

خانه‌های بهداشت روستایی باسعیدو و مرادی قشم افتتاح شد

در دومین روز از هفته سلامت، با حضور دکتر آشوری استاندار هرمزگان، دکتر شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر بهداشت، خانه‌های بهداشت روستایی باسعیدو و مرادی جزیره قشم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.