تاریخ انتشار: اردیبهشت 27, 1405 - 1 ماه پیش
موضوع:‌ آموزش و سلامت
شماره: 20821

پنج دستگاه دیالیز با حضور فرماندار شهرستان در بیمارستان شهدای بندرلنگه به بهره‌برداری رسید

همزمان با آیین افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی کشور، پنج دستگاه جدید دیالیز در بیمارستان شهدای بندرلنگه با حضور مهندس مرادزاده فرماندار، شیخ راهبر امام‌جمعه اهل سنت و دیگر مسئولین با ارتباط وبیناری وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بهره‌برداری رسید.