تاریخ انتشار: تیر 1, 1405 - 2 روز پیش
موضوع:‌ اقتصادی
شماره: 21503

ساماندهی سوخت با خودروهای سیار و افزایش جایگاه‌ها در دستور کار است/ طرح‌های تشویقی برای مدیریت مصرف ارائه می‌شود

استاندار هرمزگان از اتخاذ تدابیر جدید برای حل مشکلات سوخت در هرمزگان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، مجوز استفاده از خودروهای سیار سوخت‌ رسان در بندرعباس، قشم و کیش اخذ شده است.