تاریخ انتشار: تیر 1, 1405 - 1 روز پیش
موضوع:‌ سیاسی
شماره: 21534

رفع بحران آب قشم با اجرای طرح‌های اضطراری و تکمیل شبکه یکپارچه آبرسانی دنبال می‌شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ایجادشده در تأمین آب جزیره قشم پس از آسیب‌دیدگی یکی از آب‌شیرین‌کن‌های اصلی، از اجرای اقدامات فوری برای تأمین آب شرب مردم، آغاز عملیات اتصال منابع آبی جزیره و جذب یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه آبرسانی روستایی هرمزگان خبر داد.