تاریخ انتشار: تیر 1, 1405 - 1 روز پیش
موضوع:‌ اجتماعی/فرهنگی
شماره: 21537

شهردار بندرعباس از رئیس و کارکنان سازمان آتش‌نشانی تقدیر کرد

در مراسمی که با حضور شهردار بندرعباس و جمعی از همراهان در محل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس برگزار شد، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده آتش‌نشانان این سازمان قدردانی به عمل آمد