تاریخ انتشار: تیر 6, 1405 - 3 ساعت پیش
موضوع:‌ آموزش و سلامت
شماره: 21557

پایان رنج سفر بیماران سرطانی در هرمزگان / استقرار تیم فوق تخصصی یوروانکولوژی در بندرعباس

دکتر محمدرضا سلطانی، نخستین فلوشیپ فوق‌تخصصی جراحی سرطان‌های کلیه و مجاری ادراری در استان هرمزگان، از آغاز به کار تیم چندتخصصی (تیم‌ورکینگ) سرطان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد و تأکید کرد: از این پس، تمام مراحل تشخیص تا درمان بیماران بدون نیاز به خروج از استان انجام می‌شود.