تاریخ انتشار: تیر 2, 1403 - 2 سال پیش
موضوع:‌ آموزش و سلامت
شماره: 2503

بهره برداری از 27 پروژه حوزه سلامت هرمزگان

همزمان با ۶۷۸پروژه حوزه سلامت کشور ،27 پروژه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۵۲۷۳ میلیارد ریال نیز به‌صورت ویدیو کنفرانس و ارتباط زنده تصویری با حضور دکتر مخبر و دکتر عین الهی در تهران و حضور دکتر فرشیدی معاون بهداشتی وزیر و دکتر جاودان رییس، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در محل دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بهره برداری رسید.