تاریخ انتشار: مرداد 20, 1403 - 2 سال پیش
موضوع:‌ آموزش و سلامت
شماره: 3886

تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بعنوان مدیر برتر حوزه سلامت

 با حضور معاون امورمجلس رییس جمهور در سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور از دکتر غلامعلی جاودان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان مدیر برتر سلامت تقدیر شد.