قلم ایده آل- آیین سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نمونه، گروههای نخبه کار و واحدهای نمونه استان هرمزگان با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد و طی آن شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کارفرمای برتر استان مورد تقدیر قرار گرفت.
در آیین سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نمونه، گروههای نخبه کار و واحدهای نمونه استان هرمزگان که در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار شد، مهدی دوستی استاندار، احمد مرادی و فاطمه جراره نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم شرق استان در مجلس، مجتبی معین وزیری مدیرکل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.
در این مراسم، شرکت فولاد هرمزگان که پیش از این با حضور رئیس جمهور با عنوان کارفرمای نمونه کشوری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته بود، به عنوان شرکت نمونه استان هرمزگان در حوزههای کارفرمایی و ورزشی تقدیر شد و از عطاالله معروفخانی مدیرعامل این شرکت به عنوان مدیر برتر تجلیل به عمل آمد
امنیتمان را مدیون سبزپوشان مدافع کشور هستیم
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: امنیت و اقتدار خود را مدیون سپاهیان و سبزپوشان جانبرکف هستیم و به فرموده امام خمینی، اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

عطاالله معروفخانی در سی و پنجمین جشنواره امتنان استان هرمزگان بیان کرد: امنیتی که امروز داریم را مدیون مجاهدتهای شبانهروزی سبزپوشان مدافع کشور و سپاهیان جانبرکف هستیم که با عملیات وعده صادق علیه رژیم کودککش صهیونیستی اقتدارآفرینی کردند.
وی افزود: به فرمایش امام خمینی اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و امروز سپاهیان عزیز به مردم و کشور ما عزت و اقتدار بخشیدند و باعث شدند مردم به کارگران خود افتخار کنند.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: کارگران کشور با عملکرد خود در حوزه تولید و نظامی باعث شدند سبزپوشان و سرافرازان و سپاهیان جمهوری اسلامی گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند و ما به این اقتدار، افتخار میکنیم.
پایان خبر/