صنایع 03 تیر 1403 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در 3 ماه ابتدای سال 1403 محقق شد؛

 تولید بیش از یک میلیاردکیلووات‌ساعت انرژی در نیروگاه بندرعباس

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تولید بیش از یک میلیارد و 121 میلیون و 525 هزارکیلووات‌ساعت انرژی طی 3 ماه ابتدای امسال در این مجموعه خبر داد.

به گزارش قلم ایده آل؛داریوش محمودی با بیان این مطلب افزود: از این میزان انرژی تولیدی بیش از یک میلیارد و 85 میلیون و 650 هزارکیلووات‌ساعت سهم واحدهای بخار و 35 میلیون و 975 هزارکیلووات‌ ساعت سهم واحدهای گازی بوده است. مدیرعامل نیروگاه بندرعباس خاطرنشان کرد: این نیروگاه در خرداد ماه امسال نیز 434 میلیون و 599 هزار کیلووات‌ساعت برق تولید کرد که سهم واحد‌های بخار 416 میلیون و 130 هزار و سهم واحد‌های گازی 18 میلیون و 469 هزار کیلووات‌ساعت بوده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تمامی واحد‌های نیروگاه بندرعباس پس از اتمام تعمیرات اساسی ۱۸۰ روزه واحد شماره یک بخار، در مدار بوده و با حداکثر توان عملی، برق ایمن، مستمر و پایدار را تولید می‌کنند.

محمودی در پایان تاکید کرد: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت یک هزار و ۳۲۰ مگاوات نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان هرمزگان دارد.

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *