آموزش و سلامت 05 تیر 1403 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در آیین افتتاح پایگاه های طرح اوقات فراغت:

طرح تابستانی “تربیت بدون توقف” در هرمزگان آغاز شد/۴۳ هزار دانش‌آموز به کلاس‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی می‌روند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آغاز طرح فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان از امروز خبر داد و گفت: ۵۵۰ پایگاه در استان برای برگزاری این طرح آماده‌اند و تاکنون ۳۵۰۰ دانش‌آموز نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش قلم ایده آل؛ محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، با اشاره به آغاز طرح فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان از امروز، اظهار کرد: این طرح با شعار “تربیت بدون توقف” و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و ارتقای سطح دانش و بینش آنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir و ورود به قسمت نورینو، در کلاس‌های مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.

غیبی با بیان اینکه ۲۰ هزار مربی در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۴۳ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های تابستانی طرح “تربیت بدون توقف” نام‌نویسی کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این طرح تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت و در پایان فعالیت کلاس‌های تابستانی، اردوهای تابستانی نیز برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *