آموزش و سلامت 22 تیر 1403 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

پذیرش کارشناسی ارشد مامایی برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی  هرمزگان

دکتر مهدی حسنی آزاد ،معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی از پذیرش کارشناسی ارشد مامایی برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد.

به گزارش قلم ایده آل ؛دکتر مهدی حسنی آزاد  با اعلام اینکه از سال تحصیلی جدید پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شدگفت: سال جدید ۵ نفر پذیرش دانشجو در این مقطع انجام خواهد شد که داوطلبان می توانند با مراجعه به دفترچه آزمون سراسری  این رشته را انتخاب نمایند .

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *