چهارمین دوره ممیزی ( ممیزی مراقبتی مرحله دوم) بعد گذشت سه سال از پیاده سازی سیستم یکپارچه مدیریت کیفیت یا IMS منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان با هدف حصول اطمینان از نگهداشت سیستم استاندارد، آغاز شد.
به گزارش قلم ایده آل؛جلسه افتتاحیه ممیزی مراقبتی مرحله دوم در سال سوم با حضور مهندس شبیری عضو محترم هیات مدیره؛ تیم ممیزی شرکت IMQ ایتالیا، مشاورین؛ معاونین و مدیران در دفتر مدیرعامل محترم منطقه برگزار شد و مدیرعامل به صورت ویدیو کنفرانس در این جلسه حضور داشت.
در ابتدای جلسه و بعد از معارفه اعضای جلسه و سر ممیز و تیم ممیزی مدیرعامل محترم، جناب آقای علامه ، ضمن خیر مقدم، به تشریح ماموریت و اهمیت سند استراتژیک منطقه پرداخت و ممیزین برنامه ممیزی را طبق Audit plan ارائه نمودند.
این ممیزی طبق استانداردهای سازمان جهانی استاندارد ISO و به صورت سالانه بعد از اخذ گواهینامه های بین المللی سیستم یکپارچه مدیریت و در سطح سازمان ها و شرکت صورت می پذیرد و هدف آن حصول اطمینان از تعهدات شرکت به اجرای درست بندها و الزامات استاندارد مذکور می باشد.
لازم به ذکر است پس از ممیزی واحد ها در دو روز متوالی ، در جلسه اختتامیه ضعف ها و فرصت های بهبود جهت رشد بیشتر در حوزه های مختلف منطقه ویژه اقتصادی پارسیان ارایه گردید و در نهایت منطقه ویژه به همت همکاران پر تلاش خود موفق به حفظ گواهینامه های استاندارد گردید و متعهد به بهبود سیستم در سال های آتی شد.
پایان خبر/