آموزش و سلامت 27 مرداد 1403 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

آزمون بهیاری با حضور ۳۷۸ داوطلب در هرمزگان برگزار شد

آزمون بهیاری در استان هرمزگان با حضور ۳۷۸ داوطلب برگزار شد.

به گزارش قلم ایده آل؛محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن اعلام این خبر افزود: این آزمون که به منظور گزینش و تربیت نیروهای بهیاری در دو منطقه ناحیه یک بندرعباس و شهرستان میناب به صورت همزمان انجام گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: «از میان ۳۷۸ داوطلب، ۹۳ نفر پسر و ۲۸۵ نفر دختر بودند.» وی در ادامه تأکید کرد که هدف از برگزاری این آزمون، تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در حوزه بهیاری است که نقش مهمی در ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی استان خواهد داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این آزمون با هدف جذب دانش‌آموزان برای تحصیل در هنرستان‌های تخصصی بهیاری، از جمله هنرستان پسرانه زنده‌یاد حاج عبدالکریم خویلدی در میناب و هنرستان دخترانه حضرت زینب (س) در ناحیه یک بندرعباس برگزار شد.

قویدل در پایان ابراز امیدواری کرد با تداوم این برنامه‌ها، بتوان ظرفیت‌های آموزشی استان را گسترش داد و نیازهای آموزشی دانش‌آموزان را بهتر پاسخ داد.

پایان خبر/

 

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *