استاندار هرمزگان گفت: حدود چهار هزار مسافر و گردشگر با ۶۰ دستگاه اتوبوس از بندر چارک در شهرستان بندرلنگه به استانهای خود منتقل شدند.
وی بیان کرد: این عملیات با هماهنگی استانداری هرمزگان و همکاری دستگاههای اجرایی از جمله وزارت راه و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی، منطقه آزاد کیش و پلیس راهور، به منظور تسهیل سفر مسافران و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران انجام شد.
نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اهمیت ساماندهی مطلوب مسافران در بنادر استان، تمامی تمهیدات لازم برای رفاه و ایمنی مسافران در این فرایند در نظر گرفته شد.
تعدادی از گردشگران خارجی که در کشورحضور داشتند، با هماهنگی و اقدامات استانداری هرمزگان و به منظور حفظ آرامش و رفاه گردشگران با چهار کشتی به کشورشان بازگشتند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اهمیت میزبانی مناسب از مهمانان خارجی، اظهار داشت که تمامی تمهیدات لازم برای اسکان و انتقال این گردشگران به عمل آمد. این اقدام در چارچوب همکاریهای انسان دوستانه و خدمات رسانی به گردشگران خارجی انجام شد تا بازگشت آنان به کشورشان با سهولت و ایمنی کامل صورت گیرد.
استاندار هرمزگان تأکید کرد : حفظ سلامت و آرامش مهمانان در اولویت برنامههای استان قرار دارد.
آشوری تازیانی همچنین از همکاری دستگاههای مرتبط از جمله نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس، سازمان بنادر و دریانوردی و سایر نهادهای اجرایی که در این زمینه همکاری داشتند، قدردانی کرد.
پایان خبر/