آموزش و سلامت 25 فروردین 1405 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس؛

بیش از ۳۸ هزار خدمت سلامت دهان و دندان در سال گذشته انجام شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس، همزمان با روز دندانپزشک، از انجام ۳۸ هزار و ۳۴۴ خدمت سلامت دهان و دندان در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم ایده آل؛ رئیس مرکز بهداشت همزمان با فرارسیدن روز دندانپزشک، از ارائه ۳۸ هزار و ۳۴۴ خدمت سلامت دهان و دندان در مراکز تحت پوشش این شهرستان در طول سال گذشته خبر داد.

دکتر اصغر زائری ضمن تبریک روز دندانپزشک و قدردانی از تلاش و زحمات بی وقفه دندانپزشکان در راستای سلامت جامعه، گفت: در سال گذشته، ۶ هزار و ۵۴۱ مورد ترمیم دندان، ۵ هزار و ۵۵۶ مورد کشیدن و خارج کردن دندان، یک هزار و ۱۴۱ مورد جرم گیری دندان، ۴ هزار ۳۳۵ مورد درمان ریشه برای مراجعان انجام شده است.

دکتر زائری با اشاره به اهمیت ارتقاء سلامت دهان و دندان در جامعه افزود: بیش از یکصد هزار مورد آموزش سلامت دهان و دندان به گروه‌های مختلف سنی با هدف پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان و ارتقای آگاهی عمومی ارائه شده است.

رئیس مرکز بهداشت با تاکید بر لزوم دسترسی عادلانه به خدمات دندانپزشکی، تصریح کرد: ۲۷ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستای در سطح شهرستان بندرعباس، خدمات سلامت دهان و دندان به شهروندان ارائه می دهند.

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *