آموزش و سلامت 14 اردیبهشت 1405 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سال ۱۴۰۴ موفق به کسب رتبه ششم کتابخانه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ارتقای شاخص‌های کیفی و خدمات کتابخانه‌ای، توانست در ارزیابی ملی سال ۱۴۰۴ جایگاه ششم کشور را از آنِ خود کند؛ موفقیتی که بیانگر رشد زیرساخت‌های علمی و آموزشی این دانشگاه است.

به گزارش قلم ایده آل؛ بر اساس نتایج رتبه‌بندی ملی کتابخانه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال ۱۴۰۴، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان موفق شد رتبه ششم را در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور کسب کند.

این رتبه‌بندی که هر ساله با هدف سنجش کیفیت خدمات، توسعه منابع اطلاعاتی، زیرساخت‌های فناوری، فعالیت‌های علمی–پژوهشی و میزان بهره‌وری کتابخانه‌ها انجام می‌شود، نشان‌دهنده ارتقای قابل توجه عملکرد کتابخانه دانشگاه در شاخص‌های مختلف تخصصی است.

مهدیه دانشور رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه با تبریک این موفقیت اظهار کرد: کسب رتبه ششم نتیجه تلاش همکاران، برنامه‌ریزی هدفمند و توسعه خدمات دانش‌محور در کتابخانه دانشگاه است. امیدواریم با ادامه روند بهبود زیرساخت‌ها و ارائه خدمات نوین اطلاعاتی، شاهد ارتقای جایگاه دانشگاه در رتبه‌بندی‌های آینده باشیم.

کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی سال‌های اخیر با گسترش منابع دیجیتال، به‌روزرسانی سامانه‌های خدمات‌رسانی، توسعه فضاهای مطالعه و ارائه خدمات علمی متنوع، نقش مهمی در حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اساتید و دانشجویان ایفا کرده است.

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *