اجتماعی/فرهنگی 06 تیر 1405 - 1 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان برای تکمیل کادر درمانی نیرو جذب می‌کند

مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان از جذب نیرو به‌صورت شرکتی و بدون ایجاد رابطه استخدامی در برخی عناوین شغلی مورد نیاز واحدهای تابعه خبر داد.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان در راستای تکمیل کادر مورد نیاز واحدهای تابعه، از متقاضیان واجد شرایط دعوت کرد در فرآیند جذب نیرو به‌صورت شرکتی(بدون ایجاد رابطه استخدامی) شرکت کنند.
بر اساس این اطلاعیه، جذب نیرو پس از انجام مصاحبه و در عناوین شغلی شامل پرستار، ماما، کارشناس هوشبری، کارشناس اتاق عمل، کمک‌پرستار، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس رادیولوژی، کارشناس مدارک پزشکی، کارشناس فناوری اطلاعات سلامت و بهیار انجام خواهد شد.
متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت‌نام، در ساعات اداری با شماره‌های ۰۷۶-۳۳۶۶۸۴۶۷ و ۰۷۶-۳۳۶۶۸۴۶۸ تماس بگیرند یا به مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، بلوار امام خمینی، نبش میدان فرودگاه، واحد کارگزینی مراجعه کنند.
آخرین مهلت ثبت‌نام: ۱۸ تیرماه
لازم به ذکر است جذب نیرو صرفاً در قالب قرارداد شرکتی انجام شده و هیچ‌گونه رابطه استخدامی با سازمان تأمین اجتماعی ایجاد نخواهد شد.

 

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *