آموزش و سلامت 16 اردیبهشت 1403 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دوره‌های توانمندسازی راهنمایان گردشگری در بندرعباس برگزار می‌شود

قلم ایده آل-معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: دوره‌های قوانین و مقررات بیمه در گردشگری و ایمنی و مدیریت بحران در تورهای گردشگری در بندرعباس برگزار می‌شود.

عباس رئیسی گفت: این دوره‌های آموزشی با همکاری موسسه گردشگری مشق آفرینش و انجمن راهنمایان گردشگری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی رایگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره‌ها روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ در محل سالن اجتماعات مخابرات برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: ثبت‌نام برای علاقه‌مندان در این دوره‌ها الزامی است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در دوره‌ها با شماره ۰۹۱۷۵۴۵۵۷۷۳ تماس حاصل نمایند.

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *