اجتماعی/فرهنگی 01 تیر 1405 - 1 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

شهردار بندرعباس از رئیس و کارکنان سازمان آتش‌نشانی تقدیر کرد

در مراسمی که با حضور شهردار بندرعباس و جمعی از همراهان در محل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس برگزار شد، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده آتش‌نشانان این سازمان قدردانی به عمل آمد

به گزارش قلم ایده آل؛ در این آیین، شهردار بندرعباس ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای عملیاتی و امدادی آتش‌نشانی، نقش این مجموعه را در تأمین ایمنی شهروندان و مدیریت حوادث بسیار ارزشمند توصیف کرد و از تعهد، مسئولیت‌پذیری و آمادگی شبانه‌روزی آتش‌نشانان بندرعباس قدردانی نمود.

در ادامه این مراسم، با اهدای لوح سپاس از محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس و جمعی از کارکنان این سازمان به پاس خدمات مؤثر، تلاش‌های مستمر، حضور فعال در مأموریت‌های امدادی و عملیاتی و همچنین آمادگی و نقش‌آفرینی در مدیریت شرایط ناشی از جنگ تحمیلی سوم، تجلیل شد.

شهردار بندرعباس در سخنانی با اشاره به جایگاه والای آتش‌نشانان در جامعه، اظهار داشت: امنیت و آرامش شهروندان مرهون تلاش انسان‌های فداکاری است که در سخت‌ترین شرایط برای حفاظت از جان و مال مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

این مراسم در فضایی صمیمی برگزار شد و بر ضرورت حمایت از مجموعه آتش‌نشانی و تقویت زیرساخت‌های ایمنی شهری تأکید شد.

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *