در مراسمی که با حضور شهردار بندرعباس و جمعی از همراهان در محل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس برگزار شد، از تلاشها و خدمات ارزنده آتشنشانان این سازمان قدردانی به عمل آمد
به گزارش قلم ایده آل؛ در این آیین، شهردار بندرعباس ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای عملیاتی و امدادی آتشنشانی، نقش این مجموعه را در تأمین ایمنی شهروندان و مدیریت حوادث بسیار ارزشمند توصیف کرد و از تعهد، مسئولیتپذیری و آمادگی شبانهروزی آتشنشانان بندرعباس قدردانی نمود.
در ادامه این مراسم، با اهدای لوح سپاس از محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس و جمعی از کارکنان این سازمان به پاس خدمات مؤثر، تلاشهای مستمر، حضور فعال در مأموریتهای امدادی و عملیاتی و همچنین آمادگی و نقشآفرینی در مدیریت شرایط ناشی از جنگ تحمیلی سوم، تجلیل شد.
شهردار بندرعباس در سخنانی با اشاره به جایگاه والای آتشنشانان در جامعه، اظهار داشت: امنیت و آرامش شهروندان مرهون تلاش انسانهای فداکاری است که در سختترین شرایط برای حفاظت از جان و مال مردم از هیچ کوششی دریغ نمیکنند.
این مراسم در فضایی صمیمی برگزار شد و بر ضرورت حمایت از مجموعه آتشنشانی و تقویت زیرساختهای ایمنی شهری تأکید شد.
پایان خبر/