آموزش و سلامت 25 اردیبهشت 1405 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
پیام دکتر پژمان شاهرخی، به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت:

سلامت، فصل رویش انسانیت و نماد جاودانه خدمت در هرمزگان

در آستانه هفته سلامت، دکتر پژمان شاهرخی، رئیس دانشگاه، با خیرمقدمی سرشار از مهر و احترام، این ایام پُر معنا را به همه حافظان جان، راویان آرامش و سفیران امید در نظام سلامت استان تبریک گفت و ضمن اشاره به نقش بی‌بدیل آن‌ها در روزهای سخت جنگ اخیر و حوادث گذشته، سلامت را گران‌بهاترین گوهر انسان و والاترین جلوه از ایمان، عشق و ایثار دانست.

به گزارش قلم ایده آل؛ در متن پیام آمدهاست:

هفته سلامت، مجالی است برای درنگی دل‌انگیز در عظمت روح آنان که در سکوت و لبخند، جان انسان‌ها را پاس می‌دارند. این ایام مقدس را به همه همکاران گران‌قدر و فداکارم در خانواده بزرگ سلامت، پزشکان، پرستاران، بهورزان، کارشناسان، مدیران، امدادگران و همه نقش‌آفرینان بی‌ادعا در مسیر حفاظت از حیات و امید، تبریک می‌گویم. شما تجلی روشنِ واژه «انسان‌بودن» هستید؛ آنان که درد را می‌فهمند، لبخند را بازمی‌گردانند و عشق را در قالب خدمت معنا می‌کنند.

هرمزگان، این سرزمین تابان و دلیر، در سال‌های گذشته شاهد روزهایی دشوار و لحظاتی پرآشوب بوده است؛ لحظاتی که آزمون صبوری مردمانش و مهر خدمتگزارانش را رقم زد. از حوادث تلخ و بحران‌های طبیعی تا نگرانی‌های ناشی از جنگ اخیر، هیچ‌یک نتوانستند روح استوار کادر سلامت این دیار را خم کنند. آنان با قلبی سرشار از ایمان و دستانی آرام و مطمئن، در کنار مردم ایستادند، با عزمی راسخ به درمان مجروحان و بیماران پرداختند و در دل تاریکی، چراغ زندگی را برافروختند.

ایثار و خدمت شما عزیزان، نه تنها حافظ جان انسان‌هاست، بلکه الگویی است برای نسل‌ها؛ نمایانگر این حقیقت که سلامت، فراتر از درمان بیماری‌ها، بیان عشق به زندگی، همدلی با رنج و باور به روشنایی فرداست. شما در هر لحظه از کار، امید را می‌کارید، آرامش را می‌پرورید و بذر امید را در دل‌هایی می‌نشانید که شاید تنها نگاهی گرم شما را پناه خویش می‌دانند.

در این مسیر،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با افتخار در کنار شما ایستاده است تا با گسترش زیرساخت‌های درمانی، آموزش تخصصی نیروهای جوان، توسعه پژوهش‌های کاربردی و حمایت از طرح‌های سلامت‌محور، افق‌های تازه‌ای از توسعه و عدالت در سلامت را پیش روی استان بگشاید. باور داریم که با همدلی شما و حمایت مردم فرهیخته، می‌توانیم هرمزگان را به الگویی از پویایی، تاب‌آوری و سلامت پایدار بدل سازیم.

در پایان، با یاد و احترام به شهدای شریف سلامت ـ آنان که جان خویش را در راه آرامش دیگران اهدا کردند و با قدردانی از تمامی همکاران، ایثارگران و خانواده‌های گران‌سنگ آنان، هفته سلامت را به شما که پاسداران پاکِ حیات هستید، صمیمانه تبریک می‌گویم. دعای خیر مردم این استان همیشه بدرقه‌گر گام‌های شماست و آواز خدمتتان همچنان در قلب هرمزگان طنین‌انداز خواهد ماند.

دکتر پژمان شاهرخی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *