آموزش و سلامت 27 اردیبهشت 1405 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
همزمان با افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی کشور

پنج دستگاه دیالیز با حضور فرماندار شهرستان در بیمارستان شهدای بندرلنگه به بهره‌برداری رسید

همزمان با آیین افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی کشور، پنج دستگاه جدید دیالیز در بیمارستان شهدای بندرلنگه با حضور مهندس مرادزاده فرماندار، شیخ راهبر امام‌جمعه اهل سنت و دیگر مسئولین با ارتباط وبیناری وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش قلم ایده آل؛ در این آیین که با حضور مهندس مرادزاده فرماندار بندرلنگه، مهندس رمضانی پاسلار معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار،شیخ راهبر امام جمعه اهل سنت، دکتر فرهمندنیا شهردار بندرلنگه، دکتر وطن خواه عضو شورای شهر بندرلنگه، دکتر کمالی رئیس بیمارستان، مصطفی پناه مدیر بیمارستان ، آرش الوندی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و دیگر مسئولین برگزار شد،  پنج دستگاه جدید دیالیز با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد‌ریال از محل اعتبارات دولتی در این مرکز درمانی رونمایی و وارد مدار خدمت‌رسانی شد.

گفتنی‌ست با اضافه شدن این دستگاه‌ها به بخش دیالیز بیمارستان شهدای بندرلنگه، ظرفیت ارائه خدمات به بیماران کلیوی افزایش یافته و روند درمان و ارائه خدمات به بیماران نیازمند دیالیز در این شهرستان تسهیل وموجب بهبود کیفیت درمان خواهد خواهد شد.

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *