اقتصادی 31 خرداد 1405 - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توزیع بنزین سوپر در جایگاه پامرو بندرعباس آغاز شد

گیتی منش، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از آغاز توزیع بنزین سوپر در جایگاه «پامرو» بندرعباس خبر داد.

به گزارش قلم ایده آل؛عرضه بنزین سوپر در جایگاه «پامرو» بندرعباس وارد چرخه توزیع شد.

 گیتی منش ،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مدیریت بهینه سبد عرضه سوخت، ارتقای شاخص‌های کیفی خدمات‌رسانی و پاسخگویی به تقاضای مصرف‌کنندگان، توزیع بنزین سوپر در جایگاه  پامرو عملیاتی شده است.
گیتی‌منش با تأکید بر رویکرد این شرکت در تأمین پایدار و مستمر فرآورده‌های نفتی افزود: برنامه‌ریزی لجستیکی و پایش مستمر شبکه توزیع در سطح استان با هدف تضمین دسترسی عادلانه، مستمر و باکیفیت شهروندان به انواع فرآورده‌های نفتی در دستور کار قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با رصد لحظه‌ای وضعیت عرضه و تقاضا در جایگاه‌ها، نسبت به تأمین به‌موقع سوخت و حفظ پایداری شبکه توزیع در استان اقدام می‌کند.
پایان خبر/
نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *