صنایع 01 تیر 1405 - 1 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری»در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

در راستای ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزش‌های سازمانی و نهادینه‌سازی اصول اخلاق حرفه‌ای در محیط کار، دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری»  با تدریس دکتر هومن دوستی در سالن کنفرانس برگزار شد.

به گزارش قلم ایده آل؛ این دوره با حضور اعضای هیئت‌رئیسه، اعضای کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف برگزار گردید و با استقبال مناسب فراگیران همراه بود.

هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح آگاهی و دانش شرکت‌کنندگان در حوزه فرهنگ سازمانی، تبیین اصول و الزامات اخلاق حرفه‌ای، تقویت مسئولیت‌پذیری فردی و سازمانی، افزایش شفافیت و پاسخگویی، و همچنین ترویج رفتارهای حرفه‌ای مبتنی بر احترام، عدالت، قانون‌مداری و سلامت اداری بود.

در این برنامه آموزشی، ضمن بررسی نقش فرهنگ سازمانی در بهبود عملکرد و تحقق اهداف راهبردی سازمان، بر اهمیت پایبندی به اصول اخلاق حرفه‌ای و رعایت کدهای رفتاری به‌عنوان یکی از ارکان اصلی ارتقای بهره‌وری، بهبود فضای کاری و افزایش اعتماد درون‌سازمانی تأکید شد.

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *