صنایع 23 خرداد 1403 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
با حضور در نخستین جشنواره ملی تعالی HSE محقق شد ؛

کسب نشان ۲ستاره تعالی HSE توسط فولاد کاوه جنوب کیش

پنجمین همایش ملی و جشنواره نشان تعالی سلامت ، ایمنی و محیط زیست (HSE) در سالن همایش کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در نخستین تجربه حضور خود در این رویداد پس از ارزیابی های تخصصی موفق به کسب نشان دو ستاره تعالی HSE شد.

به گزارش قلم ایده آل؛پنجمین همایش ملی و جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در سالن همایش کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این همایش ، ضمن تقدیر از سازمان ها و شرکت های حاضر در فرآیند ارزیابی، نسبت به اهدای گواهینامه و نشان مربوطه به حائزین رتبه های برتر اقدام گردید. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گروه فلزات و معدن، موفق به کسب نشان دوستاره و اخذ تقدیرنامه شد.

در ادامه این همایش ، نشستهای تخصصی، سخنرانی های کلیدی و ارائه تجارب موفق سازمان ها، با محوریت موضوعات مرتبط در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست نیز برگزار شد.

علیرغم نخستین حضور شرکت در این رویداد مهم، بر اساس ارزیابی های تیم فنی و ارزیابان پنجمین جشنواره نشان تعالی HSE کشور، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به لحاظ عملکردی، دستاوردها و اقدامات موثر، موفق به دریافت نشان ۲ ستاره شد.

نشان ملی تعالی HSE یک فرآیند نظام مند جهت سنجش نحوه عملکرد و دستاوردهای سازمان ها و شرکت ها در حوزه ایمنی، سلامت و محیط زیست است که بر محورهایی همچون مشارکت و تعامل با ذینفعان، خلق ارزش پایدار، پیشبرد عملکرد و تحول و اهتمام به عملکردهای استراتژیک و عملیاتی در حوزه HSE صورت می پذیرد.

پایان خبر /

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *