صنایع 26 خرداد 1403 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی صورت گرفت؛

کسب نشان عالی ارتباطات رسانه‌ای توسط فولاد هرمزگان

در دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی که در محل مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار شد، فولاد هرمزگان با رای هیات داوران موفق به کسب نشان عالی ارتباطات رسانه‌ای شد.

به گزارش قلم ایده آل؛در دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی که با رویکرد رهبری روابط عمومی در عصر تحولات و با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، پروفسور ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات، اساتید برتر حوزه ارتباطات و جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار شد، چالش‌های روابط عمومی در ایران، چگونگی درک بهتر مدیران ارشد از اهمیت اطلاع‌رسانی و ارتباطات، ساختارهای بودجه‌ای، همسو کردن روابط عمومی‌ها با تکنولوژی روز در عصر تحولات و موارد دیگر بررسی شد.

در پایان این همایش از روابط عمومی‌های برتر در حوزه‌های گوناکون اطلاع‌رسانی و ارتباطات که با ارسال آثار و عملکرد خود مورد ارزیابی هیئت داوران قرار گرفته و حائز رتبه شده بودند تقدیر شد.

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *