اجتماعی/فرهنگی 23 تیر 1404 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش هرمزگان با محوریت کانون‌های پرورش فکری برگزار شد

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با دستور کار بررسی چالش‌ها و ارائه گزارش عملکرد کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در محل کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش قلم ایده آل؛این نشست که با حضور اعضای شورا همراه بود، به بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای توسعه و ارتقای کیفیت فعالیت‌های کانون اختصاص یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان این جلسه، با تأکید بر نقش حیاتی کانون‌های پرورش فکری در غنی‌سازی اوقات فراغت و رشد تربیتی دانش‌آموزان، از برنامه‌های آتی برای توسعه این مراکز خبر داد و گفت: “در این جلسه، تصمیم گرفته شد تا عملیات اجرایی احداث دو کانون پرورش فکری جدید در شهرستان‌های رودان و بشاگرد، که در حال حاضر فاقد این مراکز هستند، به زودی آغاز شود.”

وی همچنین افزود: “به منظور بررسی و رفع چالش‌های موجود در کانون‌های پرورش فکری و همچنین پیگیری طرح احداث مراکز جدید، یک کارگروه ویژه تشکیل خواهد شد.
ضیایی افزود: ما از حمایت‌های بی‌دریغ استاندار محترم و همچنین همکاری نهادهای اجتماعی و صنعتی استان در این مسیر بهره‌مند هستیم.”
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان  اظهار داشت: “برنامه‌های موفقیت‌آمیزی در زمینه کانون‌ها اجرا شده که هدف اصلی آن‌ها ارتقاء فعالیت‌های تربیتی است و ان‌شاءالله این روند رو به رشد در سال تحصیلی آینده نیز با برنامه‌ریزی‌های متفاوت و متمرکز بر دانش‌آموزان استان ادامه خواهد داشت.”

پایان خبر/

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *