صنایع 20 اردیبهشت 1405 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان:

توسعه منطقه ویژه پارسیان با همکاری همه دستگاه‌ها ممکن می شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با بیان اینکه پارسیان در بهترین نقطه اقتصادی کشور قرار گرفته است، گفت: توسعه منطقه ویژه پارسیان با همکاری همه دستگاه‌ها ممکن می شود. ‌

به گزارش  قلم ایده آل؛  شکیب ذوالغیاث در دیدار با سرهنگ خدابخشی فرمانده ناوتیپ ذوالفقار ۴۱۲ ضمن خیرمقدم به میهمانان و قدردانی از تلاش‌های نیروهای مسلح، اظهار داشت: خداقوت عرض می‌کنم به همه کسانی که از جان و مال خود در عرصه دفاع از کشور مایه می‌گذارند. مردم ایران همواره نشان داده‌اند که در این عرصه حتی جلوتر هم هستند.

عقب‌ماندگی توسعه‌ای و لزوم جبران

‌مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با اشاره به عقب ماندگی پروژه ها در پارسیان، گفت: با نگاه ویژه دولت و مدیریت عالی در استان هرمزگان این عزم وجود دارد که با استفاده از همه ظرفیت‌ها، این عقب‌ماندگی ها جبران شود.

رشد چشمگیر جذب اعتبارات

‌وی با بیان اینکه سه طرح بزرگ پست برق و ایستگاه گاز در منطقه به مرحله مناقصه رسیده اند، اعلام کرد: میزان جذب اعتبار از ۳۹۰ میلیارد تومان در ۹ ماهه ابتدای سال گذشته، به ۱۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان فروردین افزایش یافته که بخش عمده آن در سه ماه پایانی سال محقق شده است.

ذوالغیاث با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده و حمایت نماینده مردم استان در مجلس افزود: با تعامل و حمایت‌های صورت‌گرفته، بودجه‌ای معادل ۴۵۰۰ میلیارد تومان برای منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در سال جاری به تصویب رسیده که بخش قابل توجهی از آن به توسعه زیرساخت‌های برق و گاز اختصاص دارد و می‌تواند نقش مهمی در بهبود اشتغال منطقه ایفا کند. ‌

وی در پایان تأکید کرد که جبران عقب‌ماندگی توسعه منطقه تنها از دست یک مجموعه برنمی‌آید و نیازمند همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌های مرتبط است.

پایان خبر/

 

نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *