اقتصادی 31 خرداد 1405 - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تقدیر از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان درهمایش رسانه و روابط عمومی استان

در همایش هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی استان هرمزگان که با هدف تقویت تعامل میان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه برگزار شد، از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان به پاس تلاش در حوزه اطلاع‌رسانی و تعامل مؤثر با رسانه‌ها تقدیر شد.

به گزارش قلم ایده آل؛  همایش هم‌اندیشی رسانه و روابط عمومی استان هرمزگان با محور پیگیری تدوین منشور تعاملی رسانه و روابط عمومی و تجلیل از روابط عمومی‌های برتر، با حضور  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط عمومی استانداری،مدیر کل دانشگاه هرمزگان، جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، مسئول انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان، مدیرعامل خانه مطبوعات و فعالان رسانه‌ای برگزار شد.

در این مراسم از مریم ساویز، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، به پاس تلاش در حوزه اطلاع‌رسانی شفاف و تعامل مؤثر با رسانه‌ها با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
این همایش با هدف تقویت تعامل میان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه و ارتقای سطحشفافیت در فرآیند اطلاع‌رسانی برگزار شد.
پایان خبر/
نویسنده
user3
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *