در همایش هماندیشی رسانه و روابط عمومی استان هرمزگان که با هدف تقویت تعامل میان روابط عمومی دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه برگزار شد، از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه هرمزگان به پاس تلاش در حوزه اطلاعرسانی و تعامل مؤثر با رسانهها تقدیر شد.
به گزارش قلم ایده آل؛ همایش هماندیشی رسانه و روابط عمومی استان هرمزگان با محور پیگیری تدوین منشور تعاملی رسانه و روابط عمومی و تجلیل از روابط عمومیهای برتر، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط عمومی استانداری،مدیر کل دانشگاه هرمزگان، جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی، مسئول انجمن صنفی روزنامهنگاران هرمزگان، مدیرعامل خانه مطبوعات و فعالان رسانهای برگزار شد.